dinsdag 13 mei 2014

Wat sal ek 7A3 mis!

De voorbije twee dagen werkten de leerlingen van 7A3 aan hun gedicht en poster. Ik ben zeer tevreden over de resultaten. Een gedicht schrijven is niet gemakkelijk voor vele leerlingen, maar door mijn stappenplan 'hoe skryf ons 'n gedig?' slaagden de meeste groepjes er in om een leuk en origineel gedicht te schrijven.

Tijdens het maken van de poster werkten de leerlingen zeer enthousiast. Glitters, stempels, stickers, papier en lijm vloog in het rond!
Hieronder de eindresultaten van klas 7A3!


Ik kijk zeer tevreden en voldaan terug op de uitvoering van mijn project in beide scholen. Het idee om mijn project twee keer uit te voeren, was een zeer goed plan. De eindresultaten geven een goed beeld weer van het niveau, de creativiteit en de leerlingen van beide scholen.
De volgende uitdaging is om dit hele project te vertalen naar een verzorgd en duidelijk WP (eindwerk).

De skypesessie van vrijdag was trouwens niet zonder romantische gevolgen, een meisje uit 7A3 kwam me vandaag de naam van één van de jongens uit 3IW vragen. Ook vroeg ze of ze hem een briefje mocht schijven. Wie ben ik om intercontinentale liefde tegen te houden? Een lief briefje zal met mij meereizen naar België!

Deze dag bezorgde me een grote glimlach en een goed gevoel. Op het einde van mijn laatste projectles bedankte mnr. Jakobus me voor mijn inbreng en mijn vernieuwende aanpak en kreeg ik een applaus van alle leerlingen!
Hoewel ik de komende dagen niet meer moet lesgeven in 7A3 zal ik zeker nog eens langsgaan in deze klas!

De stage in Eversdal laerskool loopt ondertussen op zijn einde en ik begin stiekem al een beetje af te tellen naar mijn terugkeer naar België. Maar eerst ga ik nog tien dagen genieten van mijn Afrikaanse avontuur!

Vlijtig aan het werk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten